casino
Casinobeoordeling in Nederland
1
casino
Tot €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
2
NV Casino
Welkomstpakket €450 + 250 Gratis Spins
Min Dep:
€20
Spelen
Triple Juicy Drops
Triple Juicy Drops
Energy Joker
Energy Joker
Lucky Penny
Lucky Penny
Sun of Egypt 3
Sun of Egypt 3
Gates of Olympus
Gates of Olympus
Big Bass Bonanza
Big Bass Bonanza
Big Money Wheel
Big Money Wheel
Sweet Bonanza
Sweet Bonanza
** ****

Mijn account

De veiligheid en beveiliging van jouw account zijn net zo belangrijk voor ons als voor jou. Wij begrijpen dat je volledige controle wilt over jouw account, en dat je er zeker van wilt zijn dat niemand anders hier bij kan. Daarom doen wij er alles aan om jouw account veilig te houden, en willen we graag enkele tips met je delen om je te helpen om jouw account ook van jouw kant veilig te houden. Sommige van deze tips klinken misschien voor de hand liggend, maar het is toch de moeite waard ze te vermelden.


  • Gebruik een sterk wachtwoord, met een combinatie van cijfers, letters en speciale tekens. Een sterk wachtwoord voorkomt dat kwaadwillenden toegang krijgen tot je account.
  • Zorg ervoor dat jij de enige bent die je wachtwoord kent en deel het nooit met anderen. Wees voorzichtig met wie je vertrouwt.
  • Log uit na je sessie, vooral als je een openbare desktop of laptop hebt gebruikt. Dit voorkomt ongeautoriseerde toegang.
  • Geef niemand anders toegang tot je account. Zelfs vrienden moeten niet om je gegevens vragen, denk aan je privacy.
  • Verander je wachtwoord regelmatig, vooral als je vermoedt dat iemand anders het wellicht weet. Deze actie houdt je account veilig.

Naast deze tips raden we aan om regelmatig je accountinstellingen te controleren en eventuele ongebruikelijke activiteiten te rapporteren. Veiligheid is een gezamenlijke inspanning, en wij zijn hier om je te ondersteunen.

Mijn Gegevens

Wij begrijpen dat je terughoudend bent met het verstrekken van persoonlijke informatie op het internet, en daarom vragen wij je alleen informatie die noodzakelijk is. Deze gegevens worden veilig door ons bewaard in overeenstemming met de hoogste normen voor gegevensbescherming. Om aan de strenge eisen van de MGA te voldoen, moeten wij je soms om documenten vragen, zoals een identiteitsbewijs of een bewijs van adres. Als dit gebeurt, zorgen wij ervoor dat jouw documenten veilig zijn en dat we de privacy van jouw gegevens respecteren. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie over hoe wij met jouw gegevens omgaan.

Voor vragen kun je kijken bij onze veelgestelde vragen (FAQ). Deze sectie behandelt veelvoorkomende zorgen en kan je mogelijk sneller helpen. Als je daar niet uitkomt, staat ons Klantenserviceteam altijd klaar om je verder te helpen. Je kunt ons bereiken via verschillende kanalen, waaronder e-mail, telefoon en live chat.

Claims en geschillen

Het creëren van een aangename ervaring is ons doel. We willen er zeker van zijn dat al onze spelers volledig tevreden zijn over ons product en onze service. Echter, we zijn ons ervan bewust dat we in zeldzame gevallen niet aan deze verwachting kunnen voldoen. Als je het gevoel hebt dat de kwaliteit van onze spellen, website of service te wensen overlaat, neem dan contact met ons op via de chat, telefoon of stuur een bericht. Een van onze klantenservicemedewerkers staat je graag te woord. Wij zijn er om jouw zorgen te verhelpen en ervoor te zorgen dat jouw spelervaring optimaal is.

Je kunt onze klantenservice bereiken via de volgende kanalen:

Chat: www.onecasino.com, klik op de klantenservice knop
Email: [email protected]
Telefoonnummer: +356 27782188

In gevallen waarin jouw persoonlijke of andere gegevens betrokken zijn, neem contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via [email protected].

Niet tevreden met de uitkomst?

Als je niet tevreden bent met het resultaat nadat je jouw probleem bij onze klantenservice aan de orde hebt gesteld, kun je een formele klacht indienen door ons te schrijven via [email protected]. Een formele klacht wordt als geldig beschouwd als deze duidelijke informatie over jouw identiteit bevat. Zorg er daarom voor dat je het volgende in de klacht opneemt:

  • Je Gebruikersnaam
  • Je Naam en Achternaam
  • Een gedetailleerde uitleg van de klacht
  • Details van eventuele eerdere correspondentie die je met ons hebt gehad

Uiteraard zijn alle verstrekte persoonsgegevens onderworpen aan ons Privacy Beleid. Wij behandelen jouw informatie met de grootste zorg en respect.

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, streven wij ernaar deze binnen 24 uur te bevestigen en je op de hoogte te houden van de voortgang. Jouw klacht wordt intern onderzocht en we zullen er alles aan doen om je uiterlijk 10 dagen na ontvangst van de klacht te antwoorden, op voorwaarde dat we dit in bepaalde gevallen met nog eens 10 dagen kunnen verlengen. We houden je uiteraard op de hoogte van elke stap in dit proces.

Nog steeds ontevreden met het resultaat?

Als je niet tevreden bent met het uiteindelijke resultaat van het onderzoek nadat je de klachtenprocedure hebt voltooid, kun je de kwestie doorverwijzen naar onze Alternative Dispute Resolution Provider: eCogra.

Geschillen met ons kunnen hier via eCogra aan de orde worden gesteld: https://www.ecogra.org/srs/dispute.php

De gedetailleerde procedure voor het indienen van een klacht bij eCogra is te vinden via de volgende link: https://ecogra.org/ata/policies_procedures.php.

**